top of page
  • osvita-mariupol

Міський етап обласного конкурсу учнівських проектів «Вчимося бути здоровими»

17 березня 2016 року відбувся міський етап обласного конкурсу учнівських проектів «Вчимося бути здоровими».

У сучасних соціально-економічних умовах реформування життя складається принципово новий підхід до здоров'я, яке стає базовою властивістю людини в системі ринкових стосунків, його суб'єктивною цінністю. Метою конкурсу є привернення уваги школярів до власного здоров’я, визнання пріоритету здорового способу життя як основного чинника його збереження і зміцнення. Конкурс вирішує наступні завдання: формування у школярів уміння приймати оптимальні рішення щодо збереження і зміцнення власного здоров’я у різних життєвих ситуаціях, зокрема екстремальних; залучення учнів до участі у просвітницькій та волонтерській роботі з пропаганди здорового способу життя в середовищі однолітків; формування у дітей та молоді негативного ставлення до шкідливих поведінкових звичок, посилення ефективності механізмів подолання залежності від них.

У міському етапі обласного конкурсу учнівських проектів «Вчимося бути здоровими» взяли участь 16 навчально-виховних закладів міста: ЗОШ № 18, 20, 25, 32, 39, 47, 50, 51, 56, 57, 68, СШ № 8, 46, 66, міський ліцей, міський центр позашкільної роботи за місцем мешкання (2 проекти).

За результатами конкурсу слід визначити високий рівень підготовки проектів спеціалізованих шкіл № 46 за темою «Вода – джерело життя», № 66 – «Розвиток танцювальної культури як засіб підвищення рухової активності школярів (конкурс масового танцю «Майданс»)», міського ліцею – «Природа для здоров’я», загальноосвітніх шкіл № 20 – «Увага – комп’ютер», № 39 - «Я буду здоровим!», № 50 – «Настрій на підвіконні», № 57, 68, спеціалізованої школи № 8 - «Територія здоров’я». Кращими в номінації «Спорт і здоров’я» визначено учнівські проекти Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання, в номінації «Країна міцного здоров’я» - проекти навчальних закладів № 18, 25, 32, 47, 51.

За рішенням журі переможцями міського етапу визначено учнівські проекти навчальних закладів № 66, 46, міського ліцею, лауреатами – проекти навчальних закладів № 8, 20, 39, 50, 57, 68.

Переможці, лауреати, кращі проекти в номінаціях були нагороджені дипломами і подяками.

Матеріали проекту нашої школи були направлені до участі в обласному етапі конкурсу.


Вітаємо з перемогою

Сумятіну Вероніку та Яровець Ірину з 10-А

та керівника проекту Жукову А.В.

Архив
bottom of page